Lierac, de voordelen van ervaring

Leestijd: 3 minuten

Veertig jaar ervaring en een pak fyto-cosmetische formules die constant evolueren. Geen wonder dat Lierac een uitgebreide wetenschappelijke expertise in huis heeft.

Het merk, dat altijd al een voorloper was op het vlak van dermo-cosmetica, verstaat de taal van de huid en beheerst perfect de syntaxis van de epidermis. Daardoor kan Lierac vooruitstrevende verzorgingsproducten ontwikkelen die het resultaat zijn van technologische knowhow. Het merk staat extra sterk in de markt omdat het exclusief verkrijgbaar is in de apotheek en in de loop van de jaren al heel wat medische prijzen won.

life-magazine

De huid is een gevoelig orgaan dat je gezondheidstoestand en je levensstijl weerspiegelt. Ze ademt, ervaart stress, raakt vermoeid, reageert op emoties … Lierac heeft daarom besloten zijn esthetische kennis toe  te spitsen op de zoektocht naar nieuwe verjongingsmolecules.

Het is niet de bedoeling dat die de huid forceren. Integendeel, ze helpen het orgaan om zich op lange termijn beter te beschermen tegen de schadelijke gevolgen van vervuiling, vermoeidheid en de tand des tijds. Voor elk moment van je leven stelt Lierac gespecialiseerde oplossingen voor die je helpen de jonge look van je huid te bewaren. Op die manier kan je in alle schoonheid ouder worden.

De waarden van Lierac volgens Nathalie Kennes, directrice van de groep Alès Benelux

“Lierac is geen hightechmerk, geen natuurmerk, geen beautyspecialist; het is dat alles in één, en dat op alle mogelijke gebieden van de schoonheidsverzorging. Doel van het merk: de meest veeleisende vrouwen een synergie bieden met een zeldzame doeltreffendheid.”

Waarom zou je nu voor Lierac kiezen?

In de eerste plaats om de manier van werken van het merk, de heel doelgerichte aanpak en de onvergelijkbare strategie op het domein van cosmetica. Al veertig jaar lang gaan de Laboratoires Lierac steeds verder om huidveroudering tegen te gaan. Daarbij maken ze gebruik van de innoverende expertise en knowhow van de groep Alès op het vlak van fyto-cosmetica. Bijzonder is ook dat ze zichzelf geen beperkingen opleggen.
De meest vooruitstrevende wetenschappelijke bevindingen gaan samen met weldaden uit de natuur. Daarbij hebben ze maar één doel: een superefficiënte synergie creëren tussen de verschillende domeinen om zo de strijd aan te binden tegen veroudering en de schoonheid van vrouwen in elke levensfase optimaal te houden. Omdat het merk altijd goed luistert naar vrouwen en hun verzuchtingen, is Lierac hun bondgenoot in hun dagelijks leven en in hun dromen.  Ze bieden topproducten aan die de schoonheid en jeugdige look van hun huid weet te bewaren.

Packshot

Mooi zijn in 2016

Mooi zijn, dat is in de eerste plaats je goed in je vel voelen en vrede hebben met je leeftijd, zoals ook de vrouwen bevestigden die onlangs bevraagd werden door trendwatchers, sociologen en onderzoekers in de cosmetologie. De uitgebreide studie stapte in de voetsporen van Lierac en spitste zich toe op de oorzaken en effecten van veroudering. Als grote specialist op het vlak van anti-aging is Lierac zich al lang bewust van het feit dat leeftijd vaak een kwestie is van gevoel en van een state of mind. Elke vrouw ervaart het verstrijken van de tijd op haar eigen manier en in functie van de conditie van haar huid. Vandaar de sterke band tussen Lierac en vrouwen, een band die zich laat voelen tot in de glamourverpakkingen van de producten die in perfecte harmonie zijn met hun inhoud.

www.lierac.be


 


© Fiftyandme 2024