Camber: nieuwe naam voor vaste waarde

Leestijd: 3 minuten

Atypische aanpak

3“We luisteren naar de klant en proberen zo veel mogelijk informatie te verkrijgen. Want elke klant en elk project is anders. Er werken in totaal 35 binnenhuisarchitecten voor ons verspreid over de 15 filialen in België en Luxemburg. We starten steeds met een project met een 3D-simulatie en offerte, gratis en zonder verplichting. We hebben onze eigen meubelmakers, een technisch en logistiek team, … voor een service van a tot z.” Logisch dat een bedrijf met een dergelijke uitstraling ook een gepaste naam verdient. “We deden een beroep op een extern communicatiebureau. Het was iemand met een opleiding antropologie die onze contactpersoon was in het agentschap. Zijn atypische achtergrond stond borg voor een originele invalshoek en zienswijze. Zijn eerste voorstel ‘Camber’ viel dan ook dadelijk in de smaak, puur intuïtief. Het woord refereert naar ‘Bois de la Cambre’ waarbij de letters ‘r’ en ‘e’ omgewisseld worden, met als gevolg een merknaam die zowel in het Nederlands als Frans goed klinkt.”


© Fiftyandme 2024